♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, July 27, 2009

Tiga bulan! Yey!

Alhamdulillah, bersyukur kehadrat maha suci Allah swt, hari ni baby Naufal dah masuk 3 bulan. Semakin membesar, semakin semangat, semakin bijak dan semakin comel! Baby Naufal dah pandai kena agah sekarang. Mudah sangat senyum. Bila kena agah mesti tersenyum comel... :) Kadang tu tak payah agah, bila baby Naufal terpandang jer muka mama, ayah atau Niesreena, baby Naufal akan tersenyum. Comel sangat! Macam happy sebab ada orang disamping dia agaknyer. Aku suka sangat tengok Naufal senyum. Kadang-kadang tu Naufal gelak terkekeh-kekeh. Yup! Lol! Laugh out loud! I love the giggles! Comel! Comel! Comel! Tapi nak buat Naufal tergelak bukan senang; kena bawak baby Naufal joget-joget, kena buat macam buai, kena wat Naufal macam superman! Adeh! Penat... tapi bila baby Naufal tergelak terkekeh-kekeh, terasa berbaloi sangat!

Bila baby Naufal dah 3 bulan, nampaklah wajah baby Naufal tak berapa sama dengan Niesreena masa Niesreena tiga bulan dulu. Lain sangat. Aku rasalah... Niesreena lebih ikut muka ayah dan rasanya baby Naufal ni lebih ikut muka mama.

Ni gambar Niesreena masa Niesreena 3 bulan. Comel kan? Mestilah comel... hehehe... Lagi gambar Niesreena masa 3 bulan, klik sini!

Alhamdulillah, aku bersyukur sangat kepadaNya. Semoga kedua-dua penyeri hidup aku ni membesar dengan sihat dan bijak dan menjadi umatNya yang soleh dan solehah. Amin...



*juliet le sweetheart : ^_^


3 comments :

Watie Aziz said...

kejap jer dah besar anak ko erk ..dulu last time tgk nisreena baby lagi ..hehe ...cepatnya masa berlalu...:)

Kak Amy said...

hepi 3 mths young to baby naufal yg hensem tu :)

Salwa said...

Ye, yer, tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top