♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, February 10, 2008

St Kilda Festival

Penat berjalan sepanjang hari Sabtu pun tak hilang lagi, hari Ahad tu kitorang keluar gak lagi dan kali ni ke St Kilda sempena dengan St Kilda Festival. Macam-macam acara dan pertunjukkan ada kat St Kilda; bola tampar pantai, gerai foxtel, funfair, etc... Konsert pun ada tapi aku bukan kenal sangat pun penyanyi oz ni. Hehehehehe... Punyalah ramai manusia kat sini dan yang bagusnya bila masuk kawasan festival orang ramai tidak dibenarkan membawa sebarang minuman beralkohol.

Balik dari St Kilda kitorang singgah ke city jap. Lepak kat Max Brenner makan tutti-frutti waffle yang memang sedap.

:: More piccas @ my fotopages k! Enjoy! ::

3 comments :

Sid said...

cuba tengok muka neezam masa berdiri sebelah Jeannie in d bottle. bukan main sengih dia...gembira benor sampai nampak barisan gigi gambo lain senyum bese2 je.... aish aish aish.... hakhakahk

tuan punya badan said...

eii Sit, cuba ko tengok gambar 'tuan punya badan' sebelah Ginnie tu, dia bukannya setakat sengih nampak gigi, tapi siap terjelir lidah...betul tak? perati betul2.....

'tuan punya badan'

*juliet le sweetheart said...

hahhahaha... tak per sit... bagi chance! :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top