♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, February 6, 2008

Happie birthday to you…

Hari ni, 6 hb Febuari, genap usia suami tercinta 28 tahun dan usia Niesreena 14 bulan. Alhamdulillah… aku bersyukur kerana kedua-dua insan kesayangan aku ni dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa ada bersama-sama aku.

Buat abang, tak der hadiah yang dapat diberikan. Tunggulah hujung minggu nanti kite gi cari sama-sama hadiah besday abang k! Cuma lagu ni sayang tujukan untuk abang.

Hehehehehe… Lagu kegemaran aku, ‘Lelaki Ini’ nyanyian Anuar Zain yang telah diubah sikit liriknya dan dinyanyikan oleh aku khas untuk suami tercinta. Huhuhuhu…

* * * * *

Kasih
Kenanganku ingatkah saat-saat dulu

Kasih
Apakah dirimu merasakan semua itu

Kemana pun langkah ku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemana pun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

Lelaki ini yang selalu KUCINTAI
Selalu tanpa ragu

Lelaki ini yang selalu KUPUJA
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku

Sanubariku… ooooo
Aku yang mencinta kamu
Hanya dirimu… ooooo

Karena cintaku
Tak berbatas waktu

Karena cintaku
Tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu… ooooo

Lelaki ini yang selalu KUCINTAI
Selalu tanpa ragu

Lelaki ini yang selalu KUPUJA
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku… ooooooo
Yang bertakhta dalam sanubariku…

I LOVE U SO MUCH!

Untuk Niesreena pun mama tak der hadiah nak bagi kat Niesreena. Hujung minggu ni k. Kite cari baju baru atau toys k cayang!


2 comments :

Kneezieana said...

tq, tq..lagu tu pun abg tujukan kat sayang..tapi ikut lirik yang sebenarlah yerk..hehe!! love you!!!

*juliet le sweetheart said...

i love you 2 3 4!!! ;*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top