♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, January 27, 2008

Penat

Kadang-kadang rasa penat seharian duduk kat rumah; mengemas rumah, memasak, membasuh, jaga anak, etc… Penat… Penat sangat… Rasa macam 25 jam sehari pun buat kerja rumah tak habis-habis. Bila dah penat dan masih ada kerja yang belum settle membuatkan aku mula membebel… Bebel… Bebel… dan bebel… Penat… Penat membebel… Kalau membebel pun kerja masih kena buat jugak. Tapi bila membebel buatkan aku rasa puas. Kalau tak aku rasa macam terbukuuuuuu jer kat hati aku ni.

Sorrylah pada mangsa-mangsa bebel… Tak berniat nak membebel tapi terbebel jugak… Bukan sengaja suka-suka nak membebel…

Penat… Penat membebel…

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top