♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, December 31, 2007

2008

Hari ni hari terakhir dalam tahun 2007. Esok masuklah tahun baru, 2008.

Rasa kejap jer tahun 2007. Niesreena pun dah setahun. Tahun lepas pada waktu-waktu macam ni aku masih dalam pantang. Dan kat Johor masa tu tengah dasyat dilanda banjir.

Masuk jer tahun baru semua orang mesti bercakap pasal azam tahun baru. Dan yang pastinya azam aku tahun 2007 masih tak tercapai. Semuanya terbantut. Mungkin bukan rezeki aku lagi. Tunggulah 2-3 tahun lagi untuk capai semua azam dan matlamat aku. Buat masa ni aku hanya perlu sokong Neezam untuk capai semua azam, matlamat dan impian dia. Mendidik dan membesarkan Niesreena sebaik mungkin. Hmmm… mungkin tu lah azam aku tahun ni; untuk Neezam dan Niesreena.

2008… aku rasa aku dah nampak jalan hidup aku sepanjang tahun baru ni. Vacation year! Bercutilah sepuas-puasnya kat negara orang ni. Bukan semua orang dapat peluang macam ni. Tiga tahun lagi, aku nak bentuk hidup aku semula, kerjaya aku. Housewife? I don’t think so.

Nway, selamat tinggal 2007, selamat datang 2008!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top