♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, August 16, 2007

Rajinnya... Niesreena 'tolong' mama lipat baju

Tengoklah Niesreena ni... Mama lipat baju, dia 'tolong' serakkan pulak. Sabar je lah...



:: More pictures @ Julie's Fotopages ::

5 comments :

Ayah Niesreena said...

ayah lagi best tolong....tolong tengok aje!!

Zura said...

tolong mama yek...niesreena....besar nanti....jangan lupa tolong lagi tau..... hehehhehe.............

Mommy Sue said...

alalala comey niesreena tlg mama lipat baju yer, kang dah bsr kene lagi rajin tlg tau, anak dara kene rajin tau

niesreena nak balik mesia yer, best yer nak sambut raya kat sini yer

*juliet le sweetheart said...

Niesreena memang 'sangatlah rajin'. Hehehe... Mama dan ayah niesreena dah tak sabar nak balik sambut raya kat M'sia :)

alia said...

haiiiii niesreena...amboiii pndai dia tlong mama dia lipat baju yea...bagusla...kalo dh pndai nnti xpyah mama wat dahh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top