♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, December 23, 2020

Kasi upgrade freezer

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Yey! Tukar freezer baru!


Tukar freezer untuk simpan stok bahan-bahan frozen sushi. Memula dulu masa nak start business aku beli freezer kecik - 80 liter jer. Ye lah... masa tu macam tak confident jer nak business. Takut kang bermodal macam-macam dan mahal-mahal, tapi kayuh separuh jalan jer.

~Baru vs lama~

Tapi alhamdulillah... sekarang ni aku dah yakin yang business sushi aku ni boleh dijadikan sumber rezeki, walaupun secara kecil-kecilan sahaja. Alhamdulillah... ya Allah...

So, sebab selalu aku dan enche Neezam suka beli barang secara borong, so aku tukarlah freezer besar sikit. Besar lebih sikit jer. Dan kali ni pilih standing freezer. Senang nak keluarkan barang.

Suka sangat! Dapat beli freezer ni pun kebetulan kat kedai letrik ada promotion. Dapatlah potongan RM300. Jadi RM1088. Alhamdulillah...

Oklah ni... cukuplah untuk simpan barang harian yang aku gunakan. Enche Neezam kata, kalau aku perlukan  freezer lebih besar, maksudnya aku jugak perlukan pekerja.

Huhuhuhu... lambat lagi...

No comments :

back to top