♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, July 7, 2019

Jom berbasikal!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Dah lama sebenarnya tak kayuh basikal. Nak kayuh kat rumah, segan pulak kalau jiran-jiran tengok. Lagipun, rumah berbukit. Jenuh weh kalau nak kayuh. Huhuhu...

So, petang ni, enche Neezam bawak kitorang ke Kota Serimas. Pusing-pusing kat sini taman sini jer.

Berpeluh-peluh dak kecik ni. My baby Neeyaz pun dok joging keliling tasik jap tadi. Aku yang penat kejar. Huhuhu...

Thanks baby... buat mama berpeluh hari ni. Terbakarlah sikit lemak-lemak ni. Hahhahaha...

Naik basikat tak penat.

Rasanya nak kena tambah lagi basikal ni. Huhuhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for dropping by!

back to top