♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, April 17, 2016

Kinrara Resort lagi!

Situasi biasa bila Niesreena dan Naufal terjun pool

Hujung minggu ni melepak kat sini lagi.

Kinrara Resort kat Puchong jer.

Ini kali kedua kitorang kat sini. Pool kat sini best sebab besar. Niesreena dan Naufal memang suka sangatlah. Berenang berjam-jam. Aku selalu lepak tepi pool jer. Kena tengok Niesreena dan Naufal setiap masa!

Situasi biasa bila Niesreena dan Naufal mandi pool:-

(1) Orang menjerit bila Niesreena Naufal terjun masuk dalam pool sedalam >1 meter...

"Dalam! Dalam! Jangan mandi sini..." Pastu pandang sinis kat aku macam aku tak pandai jaga anak... "Maaf cik. Diorang pandai berenang..." Ayat aku setiap kali...

Sometimes aku biar je pandangan semacam diorg tu.

Alhamdulillah... Ada orang yang concern 👍🏻👍🏻

(2) Orang lalu kat pool then berhenti tengok Niesreena Naufal berenang pastu keluar ayat "Kecik-kecik dah pandai berenang... Tengok tu along angah... "Tunjuk pada anak diorang.

Ari tu kat Gambang, sekumpulan remaja lelaki lingkungan 20an "Wei! Ko tengok budak kecik tu pun pandai berenang. Malu arrrr..."

Hahahah.. Malu ke?

Mama diorang pun x pandai berenang 😭😭😭

(3) Ayat parents yang duduk tepi pool bila tegur aku "Anak berapa tahun?", "Ada hantar kelas berenang ke?" Hehehe...

Kena ulang tape setiap kali.. "Tak der hantar gi kelas... Diorg belajar sendiri. Sejak kecik dh pool friendly... "

y(^-^)y

Alhamdulillah... Niesreena dan Naufal boleh berenang... Tak der lah mahir pun. Teknik pun entah betul ke tak. Janji timbul. Huhu...

2 comments :

sukahati said...

Sori nk tanya, kena stay situ br bolehandi pool ke atau boleh walk in biasa je.

Juliet Le Sweetheart said...

Rasanya pool ni untuk tetamu yang stay jer...

back to top