♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, October 28, 2008

Chik-ka-boo!!!

Assalamualaikum wbt buat semua kengkawan dan pembaca blogku yang dirindui... cewah!

Dah lama giler aku tak update blog ek? Hehehhehe... Terima kasihlah kepada yang bertanya "asallah Julie dah lama menyepi? Blog pun tak update.", " Very the bz agaknyer Julie ek?"... ;p Hehehehe... Ada jugak yang msg aku, "Julie! Asal ko privatekan blog ko? Sedihlah aku tak dapat nak baca!" Hehehe... Sorry, sebenarnya blog aku ada problem sikit satu hari tu, then aku tak der masa nak setting balik, so aku privatekanlah dulu untuk sementara waktu... Harap maklum yer kengkawan sekalian... :)

Sebenarnya ada banyak kekangan yang membuatkan aku tak dapat nak mengupdatekan blog aku setiap masa, walaupun kat kedua-dua rumah family aku dan rumah fil aku ada internet. Maklumlah bila dah balik ni banyak masa yang perlu dihabiskan dengan insan-insan tertentu. Lagi satu, sejak balik ni kitorang banyak travelling. Sangat penat woooo... So, agak kesuntukkan masa nak updatekan blog.

Memang banyak sangat story morry nak habaq mai, sebab memang banyak sangat aktiviti sejak balik Malaysia ni. Cuma masa yang tidak mengizinkan aku menulis *hopefully, just for a time being*.

So, korang, get ready for my backdated entries wokeh! Of courselah aku akan tulis aktiviti-aktiviti tu mengikut tarikh-tarikhnyer okies kengkawan! :)

Chow!



*juliet le sweetheart : rindu berblog sebenarnyer... :D


No comments :

back to top