♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, May 15, 2019

Jom mop rumah dengan Daia

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Haaa... ni bukan iklan berbayar yer. Tapi sajer jer nak kongsi salah satu produk favorite aku.

Kalau lepas memasak, memang jadi kebiasaan aku akan mop lantai dapur. Terutamanya kalau lepas memasak menu yang berminyak-minyak dan merecik-recik.

Aku suka gunakan Daia ni, warna kuning (lemon) dan purple (lavender). Setengah atau satu penutup cukup dah. Dicampur dengan air. Bila lap lantai, naik bau wangi sampai ke ruang tamu!

Haaa... tengok... lantai pun berkilat.

Satu tabiat lagi, walaupun ada mop, aku suka lap lantai guna kain buruk. Rugi jer beli 2-3 mop bermacam jenis. Kain buruk jugak pilihan hati.

Huhuhu...

#donemasak #rumahneezamjulie #dbestari16

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top