♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, August 30, 2016

Jay Bee... here we come!

Salah satu tempat yang kitorang suka pergi ialah ke Johor Bahru. Banyak kenangan kat sana. Lebih-lebih lagi kat JB lah tempat aku berkenalan dengan enche Neezam; kat universiti kesayangan kitorang - UTM...

Masa tengah hangat bercinta dulu, sesekali enche Neezam bawaklah jejalan kat JB. Gi makan... sebab tu masa bercinta, badan naik. Asyik gi makan jer. Walaupun masa tu masing-masing tengah sengkek, duit makan tetap ada. Hehehhehe...

Insya Allah, cuti sekolah akan datang, kitorang plan nak ke JB. Aku dah book hotel kat Tristle JB. Alhamdulillah... dapat murah jer, RM133.75. Dapat tolak lebih 50% daripada harga asal. Thanks to agoda. Sebab tu aku suka book hotel melalui agoda.

Nak tau kenapa? Sebab boleh dapat murah.

Macam mana boleh dapat murah. Baca ni agoda.com vs booking.com.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top