♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, April 13, 2016

Eeerrrrr... memang macam ni eh?

Nampak macam padat jer...

Tapi bila tengok dalam...

Lompong!

Ikan tu pun nipis nipis jer.

Memang macam ni ker?

Last time aku ada beli gak, tapi tak lah teruk macam ni. Kat tengah ada gak isi.

Yang ini???

Haaaaiiiissshhh... Nasib baik beli jauh nun di Kuantan... Kalau tak, mahu aku gi tanya tuan kedai.

Redha jer lah...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top