♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, May 20, 2015

WW | Baru cek kedua dari... Nuffnang lah!

2 comments :

MssNiewa Deco said...

wahhh..mcm mn nk dpt cek ni kak julie? hehe

Julie Mangsor said...

Memula register dengan www.nuffnang.com.my. Pastu letakkan banner iklan nuffnang dalam blog kita. So setiap kali orang datang blog kita, kita akan dapat berapa sen jer. Kalau klik kat iklan tu pun boleh dapat beberapa sen jugak. So, trafik ke blog sangat penting. ramai orang lawat blog, banyaklah dapat. macam blog akak ni, dapat berapa ratus jer... tu pun income berbulan-bulan. huhuhuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top