♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, December 22, 2014

Aku rasa dah tiba masanya... let it go :'(

Handbag Guess ni adalah salah satu handbag kesayangan aku. Sayang punya pasal, aku jarang pakai. Masa-masa tertentu jer pakai. Balut dan simpan elok-elok dalam almari.

Tapi bila tetiba nak pakai balik, sedih sangat tengok condition beg ni.

Banyak terkopek!

Sedihnya... habis rosak.

Sedih sangat.

Mungkin dah masa dia. Aku masih tetap sayang nak buang. Tapi tak guna nak simpan. Sedihnya... Masih boleh diselamatkan ker?

Tapi beg ni pun dah lama. Rasanya dah 5 tahun dengan aku. Enche Neezam yang hadiahkan. Aku suka corak dan patern beg ni. Besar dan selesa.

Agak-agak ada lagi ke jual kat butik Guess?

I'll be missing you.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top