♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, July 9, 2009

Sorry, kak Gee!

Tengok kek coklat ni...

Nampak yummie dan cantik kan. Dan obviously kek ni adalah untuk aku sempena harijadi aku yang lepas! Tapi malangnyer aku tak der rezeki nak merasanyer. Tengok gambar jer... Terliur jadinyer...

Kek ni kak Gee buat sempena harijadi aku yang lepas. Kak Gee ajak datang rumah dia masa harijadi aku tu. So, kitorang plan nak ke rumah kak Gee lepas merayau ke tempat lain dulu. Tapi malangnyer petang tu hujan lebat sangat! Memang tersangat-sangat lebat! Angin pun kuat hari tu. Sampai melayang stroller baby Naufal! So terpaksalah membatalkan plan ke rumah kak Gee dan kitorang terus balik ke rumah.

Tadi dapat posto *email ;p* dari kak Gee! Gambar kek ni. Alahai... terharunyer... Rasa bersalah sangat tak ke rumah kak Gee hari tu...

"To kak Gee & famili...

Terima kasih yang teramat sangat!
Dan mintak MAAF yang teramat amat sangat!
Terasa diri ni macam sombong sangat sebab tak dapat nak datang hari tu. Tak berniat sangat.
SORRY..."



*juliet le sweetheart : terasa bersalah yang teramat sangat!


1 comment :

Jumie said...

mana kek nye.....kak Gee....we all pun nk kek besday gak.....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top