♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, July 13, 2009

Deal or No Deal!

Macam biasa, pukul 5.30 petang mesti mengadap depan tv, tengok 'Deal or no deal' kat chanel 7. Terperanjat bila contestant kali ni wanita muslim. First time aku tengok. Melek nama dia. Dia balik dengan aud$100k! Banyak betul! First time aku tengok ada orang dapat bawak balik sebanyak tu.

Sebelum ni pernah gak tengok contestant yang aku rasa muslim tapi macam tak pasti jer betul ke tak kan... Tapi kali ni compom! Apa yang mushkil kat kepala hotak aku ialah aku rasa game 'Deal or no deal' ni macam ada unsur-unsur perjudian. Ye tak? Korang rasa betul tak? So, duit yang dia dapat tu kire haramlah kan... Hmmmmm... apa pendapat korang?


*juliet le sweetheart : pikir benda tak perlu pikir


No comments :

back to top