♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, May 4, 2009

Naufal dah seminggu (^^)

Hari ni genap seminggu usia baby Naufal. Cepat betul rasanya. Muka baby Naufal pun semakin montel berbanding seminggu yang lepas. Mana tak nyer, baby Naufal dah semakin kuat menyusu. Tapi yang bagusnyer, baby Naufal tak bangun untuk menyusu malam pun. Aku plak yang risau. Takut baby Naufal lapar. Aku yang bangun dan kejutkan baby Naufal untuk menyusu tiap-tiap pagi dalam pukul 3 atau 4 pagi.

Rupa baby Naufal plak memang sebijik muka Niesreena masa Niesreena usia macam tu. Mesti dah besar nanti baby Naufal comel macam kakaknyer jugak!

(^-^)

~ Naufal cayang ikut muka saper ni yer? ~

Alhamdulillah, Niesreena pun dah pandai sayang kat adik dia. Niesreena suka cium-cium baby Naufal dan panggil-pangil Naufal, "Fal... Fal... Adik... Adik...". Kadang tu siap berborak-borak. Macam-macam Niesreena bagitau kat baby Naufal, walaupun baby tengah lena tidur. Ada jugak sesekali Niesreena cakap kat aku "nak dokong!" Niesreena nak dokong baby Naufal! Oooooo... sorry... permintaan itew terpaksa mama reject serta merta ye sayang...

*juliet le sweetheart : sayang sangat kat ketiga-tiga Khairun aku!

3 comments :

Anonymous said...

comeiiiinyer baby Naufal..cant wait to see and hold...!

lindahpadlee said...

aleehhhh comeinyer baby Naufal..kisss skit..muahhhhhh kiut cam mama dia jugak

GG said...

Ya Allah, Julie.. tembamnya anak ko?? baru nak masuk 2 minggu kan?? rasa mcm nak kunyah² jek pipi dia tu :D Baby boy mmg kuat menyusu tau... dan lasak sket berbanding baby girl.. tapi seronok sbb diorang lebih aktif.. Happy BF Naufal, k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top