♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, May 27, 2009

Happy one month birthday, Naufal sayang...

~Baby Naufal yang semakin comel dan montel :)~

Hari ni genap baby Naufal berusia sebulan. Rasa macam cepatnya masa berlalu... dah sebulan dah anak mama...

Alhamdulillah, jaga baby Naufal senang sangat. Naufal tak banyak meragam. Pandai dok berangan sendiri kalau tak der saper yang layan atau dokong dia. Terkelip-kelip jer mata Naufal yang comel tu tengok sekeliling. Sekali sekala Naufal panggil-panggil jugak mama dan ayah. Tapi kalau tak der saper yang datang, baby Naufal akan senyap balik... then tidur... ciannya anak mama...

Malam jarang sangat baby Naufal bangun banyak kali. Biasanya Naufal akan bangun pukul 12 pagi, 3/4 pagi, 6/7 pagi. Kadang-kadang tu pukul 3/4 pagi tak bangun pun. Bolehlah mama tidur dengan aman... hehehe... Walaupun baby Naufal kurang menyusu tengah malam, tapi siang, memang banyak sangat Naufal menyusu. Tengoklah... dah tembam dah... pipi dah cembol macam Niesreena dulu...

Dah sebulan, aktiviti baby Naufal, biasalah tidur... tidur... dan tidur... Tapi sekarang ni makin kerap Naufal terjaga dan bukak mata. Mata Naufal pun dah semakin besar dan bulat. Bila kitorang panggil-panggil, Naufal akan pandang ke arah kitorang. Mesti matanya dah boleh nampak sekarang kan? Bulu mata Naufal pun dah semakin lebat... masa lahir dulu macam tak der jer bulu matanya...

Kulit baby Naufal pun dah semakin terserlah dah... Dulu tak tau Naufal ni ikut kulit saper... gelap ke... terang ke... sebab asyik merah jer... Sekarang nampaklah kulitnya yang putih dan gebu... Lebih-lebih lagi kat jari Naufal yang panjang-panjang tu... terserlah sangat keputihannya... Hmmmm... ramai orang yang suka sangat tengok jari jemari Naufal. Kata diorang jari-jari baby Naufal halus dan panjang... Cantik! Hehehe...

Hmmmmm... rasa-rasa rupa Naufal ni ikut muka saper ek? Aku ke Neezam *lagi!*? Ada macam muka Niesreena masa sebulan tak? Jom tengok rupa Niesreena masa sebulan! Klik kat sini!


*juliet le sweetheart : aku masih berpantang lerrrrrrr...

3 comments :

Lindah said...

iskkk...betullah..Naufal dah putih..salin kulit diani...

GG said...

Sekali tgk rupa mcm Neezam.. dua kali tgk pun mcm Neezam gak.. hehehe.. mungkin 2-3 bulan nanti rupa dia akan berubah lagi.. kalo korang amik gambar dia hari² sure blh nampak perubahan tu.. montel tul la Naufal nih.. isk.. isk.. geget kang!!

*juliet le sweetheart said...

Harap-harap nanti berubah ikut muka mama dia lah pulak yer... "D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top