♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, April 17, 2008

My click click!

Guess what I’ve got for myself yesterday!

A new Sony Cyber-shot DSC-T70 camera in silver colour! Aaaaaa… sukanya! Aku memang dah lama jatuh hati dengan kamera Sony Cyber-shot DSC-T70. Dah lama survey tapi tak beli-beli. Ingat nak beli bila balik Malaysia nanti. Tapi lama lagi nak balik dan takut akhirnya tak terbeli plak. Hehehehe…

Actually baru-baru ni Sony Cyber-shot ada keluar model yang terbaru DSC-T300. Lagi advanced dan body dia surelah lagi cantik. Tapi spec dia tak banyak beza pun antara satu sama lain; T70 : 8.1 megapix, 3x optical zoom; T300 : 10.1 megapix, 5x optical zoom, and wider lcd screen. Lain-lain features dia lebih kurang sama jer. Tapi yang pastinya harganya memang jauh bezalah. Model terbaru surelah lebih mahalkan.

So, aku pikir-pikir amek jer lah T70 ni. Kalau pixel tinggi nanti susah plak nak upload kat fp. 8.1 megapix pun ok apa…

Semalam, setelah diberi semangat dan money back guarantee dari ayah Niesreena, (*beli pakai duit aku dulu, then claim balik kat ayah Niesreena. Wajib claim!) aku dengan terketar-ketarnya menghulurkan AUD$400++ kepada JB HI-FI. Huhuuhuhuhuhu…

Akhirnya dapat gak kamera idaman. Seronoknyer!!!

Hmmmmmmm… nak tau satu rahsia? Selama 27 tahun aku hidup ni, ni lah first time aku ada camera sendiri. My own camera! Hehehhe… Cayer tak?


*juliet le sweetheart : tidur tersenyum :)


No comments :

back to top