♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, April 15, 2008

Lost

Aku tension betul tengok ‘Lost’ sejak akhir-akhir ni. Lebih-lebih lagi sejak masuk 4th session ni. Aku tak paham betul. Lost aku jadinyer.

Aku ikut citer ‘Lost’ ni sejak session 1 lagi. Tak pernah missed Hmmmmm… *thinking* May be aku hanya missed 2, 3 episod jer dari session 1 hinggalah habis session 3. Kengkadang tu bila tak paham sangat dengan episod tu, aku akan bukak wikipedia untuk baca balik slot cerita setiap episod. Kengkadang aku download episod yang confius skit kat sidereel.com. Tengok citer sambil baca slot kat wikipedia, baru paham.

Tapi bila dah masuk session 4 ni… alahai… tersangatlah mengkonfiuskan. Tension plak aku tengok citer ni! Aku plak yang lost. Tak sabar nak tengok ending citer ni. Apa kejadahnyer dengan penumpang Oceanic 815 yang terhempas ni? Diorang ni dah mati ke? Hidup lagi ke? Orang giler ke? Orang bunian? Eeeeee… nyampah!

Buat aku sakit hati lagi ialah bila channel 7 ni suka-suka hati dia jer meng’lost’kan citer ‘Lost’ ni berminggu-minggu lamanya. Ari tu elok-elok jer citer tu setiap hari Khamis, pukul 930 malam. Sampai 5 episod jer (if I’m not mistaken) then tetiba jer tak der. Serasa aku belum sampai session finale lagi. Berminggu-minggu tak der. Then tadi tetiba jer ada sneak peek untuk episod hari Khamis ni plak. Aku dah tak paham dah citer ni.

Eeeeee… Nyampah arrrrr! Menci! Tak nak kawan!


*juliet le sweetheart : Menci pun nak tengok gak… Huhuhuhu…


No comments :

back to top