♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, March 17, 2017

My busy man

Isnin - Jumaat pukul 7 pagi hantar budak2 gi sekolah dia terus gi opis.

Pukul 6.30 petang aku yang kerja kat Shah Alam dah sampai rumah, dia yang kerja 8 km jer dari rumah pun x sampai2 rumah lagi...

Setiap hari lepas Isya' dok mengadap kerja semula...

Sabtu Ahad, rumah jadi opis.

Petang ni teman pakcik manja sorang ni kat opis sebab tak puas mengadap muka comel dia...

Dia Dr Khairunneezam Mohd Noor.

#redhaseorangisteri #ingatsenangjadipensyarah?

Thursday, March 9, 2017

Bantu tangani gangguan seksual di tempat kerja

Artikel enche Neezam minggu ni di Harian Metro, sisipan Minda.

Untuk bacaan lebih jelas, boleh klik sini:-

https://www.pressreader.com/malaysia/harian-metro/20170309/281994672286997

Wednesday, March 8, 2017

Langsai sudah! #ptptn

Gumbira dan lega rasa dapat surat ni.

Orang lain dah lama habis bayar... Kitorang baru nak rasa lega habis bayar...

Aku dan enche Neezam dah tak der hutang dah dengan PTPTN!

Alhamdulillah... Bersyukur sangat-sangat!

Thanks sayang... I owed you soooo much!

#ptptn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top