♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, May 8, 2016

Selamat Hari Ibu!

Alhamdulillah...

I'm so lucky to have a great and wonderful emak and a very lovely and cool emak mertua.

They are full of love and I love them both sooooo much!

Happy mother's day to my beloved emak Cik Ani Mangsor.

And my beloved mil Pn Zaliha Ismail.

With lots of ❤️❤️❤️❤️❤️

Malam tadi sebelum tidur, Niesreena dan Naufal sempat serahkan kad ucapan hari ibu DIY buat aku.

Ini dari Niesreena.

Niesreena kata dia buat kad ni dekat sekolah. Niesreena kata nak keluarkan duit tabung nak belikan mama hadiah. Huhuhu... Tak payahlah Niesreena. Kad Reena buat ni dah memadai untuk mama.

Bila tengok kakak bagi mama kad Mother's Day, Naufal pun nak buat satu. Hehehehhee...

Gambar kat atas tu Naufal lukis. Comel kan.

Bila aku tanya, tu gambar saper?

Naufal kata, "Tu gambar mama dengan ayah. Mama dengan ayah kan love love."

Huhu... Iyolah...

Yang bawah ni baru gambar mama dengan Naufal.

Thank you so much my little Khairuns. Mama loves you both soooooo much!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top