♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, August 20, 2014

Little Khairuns sakit mata!

Hujung minggu lepas, Niesreena sakit mata. Hari Isnin lepas, Naufal pulak sakit mata. Berjangkit dari Niesreena lah tu... Tapi sakit mata Naufal lagi teruk dari Niesreena. Niesreena dua mata merah dan gatal tapi tak bengkak. Mata Naufal merah, bengkak dan berair.

Sian little Khairuns...

Hari Isnin yang lepas, Niesreena masih MC. Tapi semalam dah mula ke sekolah. Nasib baik cuti hari jer. So, tak lah ketinggalan. Memang risau kalau Niesreena tak dapat ke sekolah.

Naufal pulak dah 3 hari dah cuti termasuk hari ni. Hari Isnin yang lepas, enche Neezam yang jaga diorang sebab enche Neezam pun tak sihat. Semalam, turn aku plak jaga diorang.

Hmmm... hari ni... terpaksalah take turn... aku jaga pagi... enche Neezam jaga petang... terpaksalah... Aku tak boleh nak cuti lagi. Cuti tinggal sikit. Huhuhu...

Naufal tak sihat... selera dia pun hilang... Tapi alhamdulillah... buat sup cendawan kegemaran diorang, makan dengan garlic bread, laju jer diorang makan.

Cepat-cepatlah sihat yer sayang. Mama dengan ayah pun takut berjangkit. Huhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top