♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, October 7, 2012

Study! Study!

Esok bermula peperiksaan penggal kedua untuk Niesreena. Penggal pertama dulu Niesreena dapat nombor 1. Harap-harap penggal kedua ni Niesreena akan dapat nombor 1 lagi. Amin...

Tapi masa peperiksaan yang lepas, Niesreena kelas lain. Penggal ni Niesreena masuk kelas lain. Dengan budak-budak 6 tahun yang dah 2-3 tahun masuk tadika... So mesti lebih mencabar!

Masa ambil kad laporan peperiksaan Niesreena penggal lepas aku memang terkejut sangat bila cikgu dia kata Niesreena dapat nombor 1. Memang tak sangka sebab Niesreena kan baru 5 bulan masuk sekolah.

Kata cikgu dia, Niesreena memang cepat tangkap masa belajar dan selalu respond dalam kelas.

Ok Reena! Study! Study! Esok pereksa!

<

Budak sorang ni pun nak enterframe jugak. Tapi biasalah Naufal tu... Main manjang... Jangan kacau kakak study!!!

posted from Bloggeroid

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top