♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, July 13, 2012

Left me for Dubai

Pagi ni enche Neezam berangkat ke Dubai bersama anak-anak Permata Insan.

Hmmmm... sedihlah jugak sebab dah lama tak berpisah jauh-jauh lama-lama macam ni. Pening jugak bila memikirkan nak handle Niesreena dan Naufal tanpa enche Neezam. Kena jadi Super Mama lah gamaknyer... Chaiyok Mama Julie!!! ;p

Apa-apapun, semoga enche Neezam selamat pergi, selamat diperantauan dan selamat kembali. Do enjoy and have fun k! Tapi jangan sampai lupakan kitorang kat sini! Huhuhu... Dan yang penting, sila jaga amanah yang telah diberikan dengan sebaik mungkin k! Anak-anak orang tu... Or... "Adik-adik... silalah tolong jagakan uncle Neezam baik-baik k... " :)

Dan ooooo jangan lupa bawak balik berlian sebijik yer! Ahakkksss... ;p

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top