♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, February 23, 2009

Upin & Ipin

Niesreena ni memang sukaaaa sangat tengok kartun. Masa kat Malaysia hari tu senanglah, ada astro. Favourite channel Niesreena sudah semestinya Astro Ceria, Cartoon Network, Disney Playhouse, Disney Channel, semualah channel kartoon. Itu yang membuatkan aku terfikir, "bila balik Melbourne nanti manalah ada citer kartun 24 jam". Jadinya, aku pun belilah cd-cd upin & ipin ni. Memang best! Jangankan Niesreena, aku pun suka tengok keletah-keletah budak-budak kembar tu. Lagipun citernyer banyak pengajaran untuk budak-budak. Betul? Betul... betul.. betul...

Bila nak tengok citer upin & ipin, Niesreena mesti kata "Nak betui, betui, betui". Hmmmm... pahamlah tu. Suruh aku pasang cd upin & ipin, sebab upin & ipin kan suka cakap "betul, betul, betul". Tapi masalahnyer sekarang... Niesreena asyik nak tengok citer yang sama berulang kali. Huhuhu... aku pulak yang bosan. Sampai naik hafal dialog tau. Huhuhu... Tapi yang bagusnya bila aku pasang cd tu, Niesreena reti duduk diam, tak kacau aku buat kerja. Cumanya bila aku nak tengok citer lain, Niesreena nak tengok jugak upin & ipin. Ish! Kacau... kacau...


*juliet le sweetheart : betul... betul... betul...



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top