♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, May 15, 2007

Niesreena's new hobby

Pagi-pagi biler aku terbangun dari tidur aku tengok Niesreena dah bangun dan kusyuk memegang kedua belah kaki dia. Kusyuk sangat... Sekarang nie biler Niesreena terbaring sesorang, Niesreena suka pegang kaki. Tapi biler dia bosan... seperti biasa... Niesreena akan menjerit panggil mama dan ayah dia... Huwaaaaaaaaa....

Banyak lagi gambar Niesreena yang comel-comel kat fotopages aku. Meh lah singgah!

4 comments :

aleeyamarissa said...

bestnye reti minum lm bottle..

Auntie Zura said...

wah....niesreena...dah besar...dah pandai pegang sendiri tue....kak julie orang tua-tua cakap...kalau masukkan kaki dalam mulut nak adik tue.... ....suka tengok mata Niesreena....big tue...comey dia..... :)

*juliet le sweetheart said...

Zura cakap, baru akak teringat... Akak pun pernah dengar gak kata-kata orang tua macam tu... Tapi setakat ni Niesreena tak berjaya lagi nak masukkan kaki dalam mulut dia... Alaaaaa... Tunggulah balik M'sia kalau nak adik pun yer Niesreena.., hahahaha..

Wanie~mama irfan said...

niesreena dah tak minum dalam botol susu...cute nye anak dara ni...dah pandai pegang kaki...irfan sekarang ni hobby dia hisap jari kaki...hisap jari kaki macam hisap jari tgn lak..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top