♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, April 10, 2007

Sleeping my baby... sleeping my hubby...

Menidurkan baby Niesreena memang kepakaran hubby tercinta. Kalau Niesreena nak tidur jer memang biasanya aku pass kat hubby. Hhehehehhe... Dodoi kejap jer Niesreena akan tertidur.

Niesreena susah nak tidur kalau ditepuk atas katil, tapi Niesreena suka didodoi sambil didokong. Hmmmm... sekejap jer Niesreena akan tertidur.

Sleep well sayang.

ZZZZZZzzzzzzz...


More ngantuk-ngatuk pics of them @ Julie's FP!

4 comments :

dOd said...

anak ayah rupernyer :)
sabor ajer si ayah dok dodoikan anak erk
alhamdulillah dapat suami mithali. moga kebahagiaan itu menjamin sistem kekeluargaan yang bahagia...amin

AriZal said...

adoi la...... bam bam nyer budak kecik nih.... cepat2 la balik m'sia... auntie tak saba nak cubit2 pipi tembam reena tuh...

Niesreena said...

auntie ita...ayah katakan, takmo cubit pipi dia sekali ke...? hehehe... :)

Ana Iben said...

aii.. ingat lagi la julie.. dh ada baby dh.. kita geram nengok peha dia tu.. teringat peha aleeya tu pun mcm tu....nk geget..geget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top