♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, December 11, 2017

Baru 12 tahun...

A day well spent today. Thanks husband for your lovely treats...

Gi makan tempat favorite dan tengok wayang, without children. Then dapat hadiah.

Yup! Classic!

Huhuhu...

Before end of the day... nak belanja gambar #throwback masa bertunang dulu; 11/12/2004.

Tepat setahun lepas tu, 11/12/2005, kitorang nikah.

Hari ni genap 12 tahun... Alhamdulillah...

Nampak tak kat gambar tu, kemain tersenyum lebar enche Neezam. Nampak sangat seronok giler dapat bertunang dengan aku. Ngeeeeee.... huhuhu...

Yup! Baru 12 tahun...

Qte

12 tahun bersama atas nama suami dan isteri.
12 tahun bersama melakar corak hidup berwarna-warni.
12 tahun bersama susah senang bersama diharungi.
12 tahun bersama terus diraih rahmat Ilahi.
~ enche Neezam ~

UnQte

Terima kasih suami atas 12 tahun yang sangat bermakna ni. Semoga kita dapat menempuhi hari-hari yang mendatang bersama-sama sehingga ke Syurga. Insya Allah...

Sunday, December 10, 2017

Hadiah birthday Niesreena

Niesreena baru tiba dari kampung semalam. Terus tuntut hadiah birthday dia.

Sukalah dia dapat hadiah.

So glad that she ❤️ it so much!

#khairunniesreena #turns11 #061217🌸

Saturday, December 9, 2017

Potluck time!

Alhamdulillah... lamaaaaa dah sebenarnya nak buat potluck ni. Tapi asyik tertangguh-tangguh jer. Kejap orang tu tak der lah... kejap orang ni outstationlah... kejap orang nun tak der barang nak masak kat rumah lah... huhuhu...

Tapi bila set adhock jer... "OK! Esok kiter buat potluck! Sempena kak Rina nak gi umrah." Alhamdulillah... semua dapat ambil bahagian!

Pandai semua memasak. Semua sedap!

Thank you kengkawan semua. Memang awesome!

To Kak Rina,
Semoga dipermudahkan urusan menunaikan umrah dan pulang ke pangkuan keluarga dengan selamat. Insya Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top