♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, September 27, 2018

Yey! Lega...

Lega... apa yang lega???

Lega sangat sebab Niesreena dah habis peperiksaan UPSR.

Ya... mama memang lega sangat. Niesreena exam seminggu... seminggu mama stress... stress apa pun tak tau... Niesreena jenis budak rajin study. So patutnya tak lah stress sangat. Tapi entahlah... mungkin sebab UPSR kot. Tapi kalau Naufal... hmmmmmmm... terbalik dengan kakak dia. Berdabal-dabal stress mama... huhuhu...

So, memandangkan dah seminggu ni aku straight memasak untuk dinner, hari ni ayah belanja makan kat luar. Release stress sikit dan melepaskan rasa legaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Eh... mana gambar ayah? Ayah tangkap gambar tak sempat selfie... Huhuhu...

Monday, September 24, 2018

Niesreena UPSR

بسم الله الرحمن الرحيم

Hari ni, Niesreena akan menduduki peperiksaan UPSR.

Semoga Niesreena tenang semasa menjawab soalan. Mama dan ayah tahu Niesreena dah berusaha bersungguh-sungguh. Mama dan ayah sentiasa mendoakan kemudahan, ketenangan dan kejayaan buat Khairunniesreena.

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah.
Rabbi yassir wala tu'assir rabbi tammim bil khair.
Ameen...

Doa untuk semua anak-anak yang menduduki #UPSR hari ini.

Best of luck! 💪🏻💪🏻💪🏻

Saturday, September 22, 2018

Mat & Minah Skema

Artikel enche Neezam di akhbar Harian Metro hari ni disisipan Minda. 'Mat & Minah Skema'. Apa cer? Kenalah dapatkan Harian Metro hari ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top