♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, September 2, 2019

My boys cycling day

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Petang ni enche Neezam bawak Naufal dan Neeyaz turun ke taman.

Abang dia bawak basikal, si kecik tu pun nak berbasikal jugak.

Terkedek-kedek jer bawak basikal tu.

Puas hatilah bawak gi main taman sekejap.

Masalahnyer si kecik ni, kalau dah bawak ke taman, tak reti nak balik. Huhuhu...

Ngamuklah kejap bila ajak balik.

Tapi dia redho jer lah... Kalau tak kena tinggal kat taman sesorang.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top