♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, July 14, 2019

Cuba Burger Portugal McDonald's

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Seronoknya duduk rumah sendiri hujung minggu. Walaupun penat, tapi banyak kerja rumah settle. Lega rasanya.

Semalam memang seharian menguruskan rumah. Hari ni pun... macam tak habis-habis kerja.

Petang tadi enche Neezam tetiba ajak gi Aeon. Pelik betul. Biasanya dia tak suka gi tempat ramai-ramai orang ni. Katanya, jalan-jalan cuci mata. Hilangkan penat duduk kat rumah.

So, tadi sempatlah jugak pekena burger baru McD - Portuguese Chicken Burger @ Burger Ayam Portugal.

Oklah... sedap. Katanya daging tu disalut dengan sos piri-piri. Tapi rasanya tak sama dengan sos peri-peri Nandos. Huhuhu... Bolehlah kalau korang nak cuba sebab burger ni dalam masa terhad jer.

Naufal dan Niesreena macam biasa... suka ayam goreng McD.

Sekejap jer cuti Sabtu Ahad... Esok nak kerja dah. Hmmmm...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top