♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, June 4, 2019

Segamat musim durian!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Eh... rasanya bukan Segamat jer musim durian. Satu Malaysia musim durian kan?

Tapi korang tau tak? Segamat memang famous dengan durian Segamat dan durian Segamat memang terrrrbaekkkkk!!!

Pagi tadi enche Neezam dan fil awal-awal pagi lagi dah hilang ke kebun durian kenalan fil. Geram jer tengok gambar durian yang enche Neezam kongsi. Memang banyak bergantung atas pokok. Bestnya!!! Aku tak pernah gi kebun durian. Tak sangka pulak kebun durian bersih macam ni. Aku bayangkan macam hutan... Huhuhu...

Bestnyer. Sebakul durian ayah bawak balik tadi.

Antara orang yang exited tengok buah durian... tentulah si Neeyaz ni!

Mulut dia asik "nak doyan.... nak doyan" selagi tak dikopek!

Bau durian ni.... Adoiiii... dah lah tengah puasa ni... tergugat betul!

Dua-dua ni memang hantu durian dan dua-dua ni memang tak posa. Saboooorrr je lah!

Tiba-tiba rasa lambat pulak waktu berbuka hari ni. Huhuhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top