♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, June 28, 2019

Niesreena Qalam Jamaie

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Malam ni aku sempat menghadiri Majlis Hari Raya dan Perjumpaan 3 Penjuru di sekolah Niesreena. Aku dan Niesreena jer pergi sebab anak-anak lelaki dah tidur. Terpaksalah enche Neezam stay kat rumah jaga diorang.

Alhamdulillah... keputusan peperiksaan Niesreena baik. Tapi banyak yang perlu diperbaiki lagi... terutamanya subjek Bahasa Arab.

Tadi berkesempatan jugak tengok persembahan Qalam Jamaie dari kelas Niesreena. Best jugak rupanya qalam jamaie ni... walaupun aku sepatah haram pun tak paham. Huhuhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top