♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, May 26, 2019

Bila ayah terjebak teruk dengan... bayblade!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Sekarang ni memang tengah sibuk sana sini bebudak main bayblade. Korang mesti tau kan mendalah tu?

Si Naufal pun, asiklah nak kan bendalah ni. Bila dah ada 1 nak lagi 1... lagi dan lagi... pening nak layan.

Ni lagi pening jadinya bila ayah dia pun ikut terjebak jugak.

Adooooiiii... Khairunn Khairunn aku ni...

Tetiba jer aku tengok enche Neezam melayan Naufal, sibuk tanya-tanya mana lagi power, mana lagi kuat sumer. Ish ish ish... dah terjebak jugak orang tua ni! Huhuhu...

Got one for himself.

Sampai rumah... eh... rumah mak mertua enche Neezam, rumah family aku lah tu... dia sibuk main bayblade dengan si nopal.


Sabar jer lah... Yang buat aku seram, enche Neezam ni kalau dah minat, takut banyak pulak koleksi dia nanti. Boleh kalah koleksi Naufal nanti. Doa-doa jer lah dia tak terjebak teruk!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top