♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, April 16, 2019

Wiiiii...

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Kekanak kalau turun papan gelongsor memang sebut "Wiiiii..." eh?

Huhuhu...

Dari zaman Niesreena ke Naufal ke Neeyaz... asal turun dari slide mesti sebut "wiii..." dengan penuh confident. Huhuhu...

Excited Neeyaz petang ni. First time mama bawak dia gi taman permainan lepas balik kerja. Biasanya dah balik, terus jer masuk rumah. Macam-macam benda nak buat.

Tapi hari ni disebabkan enche Neezam outstation dan aku pun dah tapau makan semua, ada masa ni, bawaklah si kecik ni ke taman permainan berdekatan dengan rumah.

Naufal pun terkejut tengok aku tiba-tiba muncul kat situ. Tak pernah-pernah mama rajin nak berjalan ke taman. Huhuhu...

Lepas 30 minit macam tu, ajak si Neeyaz ni balik. Hmmm... dia tak nak balik pulak!

Adoooiii...

Pujuk-pujuk tak jalan. Siap jawab "nak nak" kemain ditekan-tekan lagi. Ish budak sorang ni.

Akhirnya aku buat-buat berjalan balik tinggalkan dia kat wiii dia tu. Tau takut... terus nak ikut balik. Huhuhuu... Memacam hal budak manja sorang ni.

Buat hal macam ni, next time mama tak nak lah bawak gi taman lagi.

Huhuhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top