♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, March 31, 2019

Ye lah... Redho jer lah...

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Tengah-tengah breakfast pagi ni, sambil berborak-borak, tiba-tiba enche Neezam tersentak bila terperasan kartun Dialog Kotaraya kat bungkusan nasi lemak di depannya. Aku pun pandang, eh... Dialog Kotaraya... mungkinkah?

Enche Neezam cepat-cepat leraikan bungkusan nasi lemak tersebut. Dan... huhuhu... memang sah...

Tak tahu nak gelak ke nak nangis... Tapi bila baca tajuk artikel... hmmmm... ye lah... reda jer lah...

Makanlah nasi lemak yang dibungkus dengan artikel dan wajah laki aku. Bukan biasher biasher... Huhuhu...

Apapun... nasi lemak pak arip, nasi lemak singgit memang terbaek!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top