♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Wednesday, March 27, 2019

Dating day with kakak & abang

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Aku ambik cuti hari ni. Bawak Niesreena dan Naufal keluar. Kesian kat bebudak duorang ni, dok terperap kat rumah jer, tak kemana-mana cuti sekolah seminggu ni.

Biasanya cuti sekolah jer, aku dan enche Neezam hantar diorang balik kampung. Tapi kali ni tak dapat nak hantar ke kampung memandangkan enche Neezam busy dan bekerja di hujung minggu. So, cuti kali ni duduk kat rumah jer lah.

So, aku decided ambik cuti hari ni. Bawak Niesreena dan Naufal tengok wayang kat IOI Putrajaya. Just 3 of us - enche Neezam busy (as usual) tak boleh ambik cuti dan baby Neeyaz ke taska.

Alhamdulillah... sempat lagi nak tengok Captain Marvel. Ingatkan dah tak der dah kat wayang.

Best jugak Captain Marvel. Tak sabar nak tengok The End Game plak nanti.

Lepas lunch dan solat aku ingat nak bawak diorang ke District 21. Tapi Niesreena tak pakai kasut plak. So, tak boleh masuk. Tak der rezeki. Next time jer lah... So, kitorang pusing-pusing kat IOI Putrajaya yer lah. Cuci mata...

Sebelum balik, singgah AEON Nilai. Belikan kereta mainan untuk Neeyaz kat kedai Eco. Sukalah si kecik tu... Neeyaz memang suka kereta mainan.

Penatnya hari ni. Tapi oklah... Janji Niesreena dan Naufal happy... Aku pun bolehlah release tension sikit, tak pikir pasal kerja yang berlambak tu. Huhuhu... Tapi esok kena ngadap balik!

No comments :

back to top