♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, February 1, 2019

Bapak borek, anak rintik

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

Si Naufal ni, mama dan ayah sampai rumah jer, tak sempat keluar kereta lagi, dia dah dok terpa. Nak tunjuk medal-medal yang Naufal dapat masa hari sukan sekolah pagi tadi.

Wahhh... banyak jugak Naufal dapat!

Tahun lepas pun Naufal dapat emas untuk 100m. Alhamdulillah... tahun ni dapat lagi.

Yang paling tak sangka, Naufal boleh dapat johan dalam acara lompat tinggi.

Huhuhu... aku rasa Naufal ni tak der lah kategori tinggi pun kalau nak banding dengan kengkawan dia. Alhamdulillah... rezeki.

Dalam 4 biji medal tu, tetiba terselit plak satu medal tahun 5. Ingatkan cikgu salah bagi atau Naufal 'keben' saper punya... jahatkan mama dia? Huhuhu.. rupa-rupanya, Naufal kata untuk larian 4x100m darjah 5 tetiba ada sorang tak boleh lari. So, Naufal ganti. Alhamdulillah... dapat johan jugak!

Tahniah Naufal! Mama dan ayah bangga dengan Naufal.

Eloklah tu... menurun kaki sukan macam ayah. Ayah dulu pernah jadi olahragawan sekolah. Harap-harap dapatlah bijak macam ayah jugak yer... Jangan tahu main jer!

🤪🤪🤪

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top