♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, September 3, 2018

Lawak #sst dalam jem

Hi korang!

Happy Monday!

Hahhaha... Happy sangat kan???

Ye lah... panjang cuti hujung minggu. Minggu depan lagilah... sampai 4 hari. Yang penting... memang tak boleh gi mana-mana walaupun hujung minggu panjang. Bulan September kali ni kena kuarantin. Niesreena nak hadap UPSR lagi beberapa hari! Mama yang seram.

Hari ni, Niesreena tak sehat pulak. Entah silap makan apa. Macam keracunan makanan - sakit perut dan muntah-muntah. Tapi kitorang ok jer. Harap-harap Reena ok lah. Nak pereksa ni. Risau plak kesihatan dia. Rehat jer lah dia kat rumah hari ni.

Aku... terpaksa pergi kerja jugak.

Macam biasa... hari Isnin hari jem sedunia. Aku memang pelik. Kat Elite ni, asal hari Isnin jer, pagi mesti jem teruk. Bukan ada eksiden apa pun. Hari lain ok plak... alhamdulillah...

Aku nak share ni jer sebenarnya... Aku memang guna aplikasi Waze setiap kali memandu. Pergi balik kerja mesti buka Waze. Sebabnya... sejak terkejut eksiden tiga tahun lepas... Jalan lurus... semua drive laju... tetiba kat depan jem... semua dok brake mengejut... tu yang eksiden... sedih betul.

Tapi tak per lah... itu pengalaman paling teruk. Doa sangat tak kan berulang lagi.

Pagi ni... macam biasa... aku on waze... dan macam biasa stuck dalam jem. Tapi pagi ni teruk betul jem. Dari RnR Dengkil dah start jem dah. Usha-usha Waze... aku memang suka kalau ada chat tu... Suka baca jer... tak nyampuk pun.

Sekali terjumpa ni... Aku tak tau kenapa... tapi aku rasa memang lawak!

SST?!

Ni buat orang terhibur ke atau nak buat orang lagi tambah stress ni???

Hahahahah... Terhibur sekejap dalam jem!

No comments :

back to top