♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Sunday, August 19, 2018

Riadah petang sekitar USIM & Veladrom Nasional

Cuti-cuti ni kalau duduk kat rumah memang rasa macam tak rehat. Ada jer kerja rumah nak dibuat. Rasa tak habis-habis. Huhuhu...

Petang ni enche Neezam bawak riadah kat padang USIM. Kuat angin kat sini. Niesreena kata macam kat Melbourne. Huhuhu...

Kakak ajar bukan-bukan.

Puaslah Neeyaz berjalan satu padang! Tapi kat tiang gol jugak yang dia suka main.

Haus sangatlah tu...

Lepas tu kitorang sempat singgah ke Velodrom Nasional. Kat sebelah USIM jer. Kitorang lepak kat luar jer. Bukan boleh masuk pun.

Penat bebudak ni main. Aku pun penat. Penat mengejar dak Neeyaz ni. Kejap main batu... kejap makan batu... huhuhu... Tapi ok lah... daripada duduk kat rumah. Lagi penat! Buat kerja rumah tak pernah sudah! Huhu...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top