♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, August 18, 2018

Neeyaz... Neeyaz... Yes mama...

Aku... dah jadi macam 9 tahun lepas... mostly nursery rhymes aku hafal... huhuhu...

Biasanya masa main-main dengan Neeyaz... lepak-lepak... nyanyilah...

Tetiba satu hari tu, Neeyaz nyahut pulak!

Huhuhu...

Budak sorang ni memang dah panjang akal dah sekarang. Macam-macam keletah dia. Sangat comel!

Dari panjat tangga... hmmm jangan cakaplah... pantang lepa. Laju jer mendaki tangga tu. Kitorang yang risau.

Main pelampung. Jadikan kereta. Siap bunyi geng geng geng...

Main batu hiasan mama! Oh no!

Dan kemain seronok kalau dapat main luar!

Sayang sangat kat budak sorang ni.

Terima kasih Allah atas anugerah yang tak ternilai ni... my lovely kids...


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top