♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Thursday, July 19, 2018

Childproofing | Dah kena kunci laci!

Ini budak comel, sukaaaaa sangat buka laci. Terkejut aku bila dia berjalan dengan gelas  kaca! Huhuhu... Ingatkan saperlah yang bagi kat dia. Rupanya, baby Neeyaz dah pandai buka laci sendiri!

Seram!

Aku apa lagi... terus ajak enche Neezam gi Mr DIY. Cari bendalah ni.

Tampal dan selamat

Dah tak boleh buka! Hehe...

Geram jer baby Neeyaz dengan benda ni. Tak per lah... Janji mama lega...

Biasalah... rumah kalau ada budak kecik memang kena banyak buat childproofing. Kat bucu-bucu meja, bucu tangga pun kena letak plastik. Nasib baik senang dapat kat Mr DIY jer. Tapi Neeyaz selalu tarik bucu-bucu plastik tu. Terpaksalah aku lekat guna gam UHU!

Lain-lain idea childproofing, boleh klik kat sini: -

Juliet le Sweetheart's Blog | Childproofing Idea

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top