♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, May 15, 2018

Haiiissshhh... syiling pun kau nak kebas!

Pagi-pagi sampai opis tengok duit tabung yang hampir penuh tinggal separuh.

Ko rasa?!!!

Semalam baru jer aku masukkan RM4.50. Hati dah berbunga-bunga sebab tabung dah nak penuh.

Tup tup hari ni aku tengok dah tinggal separuh! Siap beralih lagi tabung aku tu... Tu yang aku perasan yang tabung aku tu dah diusik.

Astagfirullahaladzim.

Sakitnya hati... sabar jer lah...

Memang frust giler.

Konon tak ambik semua ingat aku tak perasan duit tu dah kurang?

Tabung ni aku letak atas meja jer. Selama tabung ni dengan aku memang tak pernah aku perasan duit kena kiben. Even aku pergi cuti bersalin, aku balik dari maternity leaves, selamat jer duit tabung aku.

Tetiba ada 'orang' baru masuk, tak sampai 2 minggu dah jadi macam ni.

Ya! Aku tahu siapa yang ambik.

Siaplah kau lepas ni. I'm not a nice person.

Aku bukan marah sebab jumlah duit yang hilang. Tapi aku marah sebab ada orang usik barang aku, ambik barang aku!

Kalau nak... mintak!

#astagfirullahaladzim #duitsyilingpunnakcuri #semuasyiling50sen #frust #nakhalalkankeidok? #notnow #officedahadapencuri

No comments :

back to top