♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, February 17, 2018

Nap time

Rutin baby Neeyaz, siang Neeyaz akan tidur beberapa kali. Cumanya... tidur dia memang sekejap-sekejap sangat. Kadang tu, tak sempat nak buat kerja apa, dia dah bangun.

Tips untuk baby Neeyaz tidur lama sikit waktu sian ialah tidur sekali dengan dia. Waktu baby dah gerak-gerak macam nak bangun tu, tepuk-tepuklah dia... nanti dia tidur baliklah... Masalahnya... kalau aku dah sama-sama tidur, tak boleh buat kerjalah gamaknya.

Budak manja ni. Tak bolehlah tidur sorang-sorang. Mesti nak berpeluk.

Dan kalau nak tidurkan dia... senang je... Bagi susu atas riba, then goyang-goyang sikit. Tidurlah dia... Tapi kalau baby Neeyaz dah kenyang, kenalah tepuk-tepuk sikit, sambil tangan dia aktif 'menjelajah'! Macam video bawah ni!

Huhuhu...

Habis semua dia nak korek.

Sukatilah nak... asalkan tidur...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top