♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Monday, January 8, 2018

Baby Neeyaz dah masuk 8 bulan

Hi semua! Nama saya Khairunneeyaz. Saya dah 8 bulan.

saya budak pemurah senyuman. Celik-celik mata dari tidur mesti senyum, tengok orang saya senyum, waktu main saya senyum, waktu makan saya senyum, waktu saya senyum, sebelum ngamuk pun saya senyum dulu! Sampai mama dan ayah saya compius, saya tengah gelak ke atau tengah nangis. Huhuhu...

mulut saya becok sangat-sangat... antara vocab saya.. "mamama...tatata... bababa... bapak!" Macam mana boleh datang bapak pun tak tau... huhuhu...

gigi saya dah ada 6 batang; 4 kat atas, 2 kat bawah. Saya suka gigit jari mama dan ayah.

saya dah laju sangat merangkak. Semua tempat saya dah boleh explore sendiri.

saya suka berdiri tapi belum berjalan... tapi saya tak suka masuk walker. Nanti saya jerit kuat-kuat kalau duduk dalam walker

saya dah start makan bubur nasi. Saya suka makan bubur mama buat macam-macam perisa. Saya nak gemuk macam mama..

saya memang pantang tengok orang makan. Apa orang makan... sumer saya nak try... hehehehe...

~ "Nak cikit, abang! Nak! Nak! Naaakkkkk!" ~

saya suka mandi kolam. Suka sangat-sangat! Kalau tengok kakak dan abang masuk kolam dulu, saya mesti meronta-ronta nak masuk kolam jugak.

saya budak manja. Favorite person saya tentulah mama saya... sebab mama saya empuk macam tilam vono... huhu... kitorang geng double chin... jangan tak tahu!

Ini post mama saya tentang kakak dan abang saya masa berusia 8 bulan jugak. Cubalah tengok... muka saya iras saper... kakak atau abang?

Niesreena 8 bulan

Naufal 8 bulan

No comments :

back to top