♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Saturday, September 2, 2017

Qurban dan aqiqah

Salam Aidiladha buat semua!

Alhamdulillah... tahun ni mak dan abah masing-masing melaksanakan ibadah korban dan kitorang buat aqiqah. Surau buat korban hari ni memandangkan semalam hari Jumaat dan takut tak sempat nak siapkan sembelihan.

So, mak, abah dan enche Neezam sibuk kat surau hari ni. Aku kat rumah jer lah, jaga Khairunn-Khairunn yang bertiga tu.

Alhamdulillah... bersyukr dengan nikmat dan rahmat yang Allah berikan.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top