♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Tuesday, May 23, 2017

Ikut muka saper?

Soalan yang aku asyik dengar jer dari Niesreena dan Naufal sejak beberapa hari ni...

"Mama, baby Neeyaz ikut muka Reena ke Naufal?"

Hmmmm... tak tau nak jawab. Kadang-kadang ikut muka Niesreena pun ada... kadang-kadang ikut muka Naufal pun ada.

Korang rasa?

Ini baby Neeyaz... hari ke 3...

Bawah ni muka Niesreena. Masih dalam hari lagi.

Dan bawah ni muka Naufal, hari pertama.

Rasanya muka diorang sumer lain-lain. Tapi yang sama ialah diorang sumer comel.

Hehehhehe...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top