♥ Ya Allah, andai telah Kau titipkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku menjadi cinta nan satu...

Amin... ♥

Friday, March 10, 2017

Minggu 30 | Batuk yang memenatkan

Ya Allah! Minggu ni, sehari jer aku kerja...

Isnin settlekan urusan kat Hospital Putrajaya. Selasa demam dan batuk... Rabu rasa macam sehat sikit, aku gi kerja. Tapi rasa letih dan tak sehat jer kat office. Batuk berpanjangan dan semakin teruk, sampai terkencing-kencing! Khamis ke klinik semula dan dapat mc sehingga hari Jumaat.

Actually dah mula batuk sejak beberapa minggu yang lepas, tapi tak lah teruk sangat. Aku dok makan madu jer nak hilangkan rasa batuk. Tapi bila batuk dah jadi semakin teruk, makan madu pun tak jalan, sampai demam-demam, akhirnya terpaksalah ke klinik jugak.

Dapat ubat batuk dan ubat sakit kerongkong, memang melegakan!

Harap-harap berehat panjang kat rumah ni, batuk akan berkurangan dan hilang terus!

Teringat masa mengandungkan Naufal dulu. Sejak mengandung dari usia 4 bulan hinggalah sehari sebelum bersalin, asyik batuk jer. Makan ubat batuk pun tak menjadi. Orang kata batuk tu sebab pembawakan budak.

Masa nak bersalin tu memang risau sangat. Sebab aku bersalin cser. Kalaulah batuk teruk lepas bersalin, mahu terbukak semula jahitan. Oh! Seram!

Tapi alhamdulillah... walaupun pagi sebelum bersalin masih batuk-batuk, tapi lepas bersalin memang batuk terus hilang. Bersyukur sangat!
Kali ni... harap-harap tak lah macam tu lagi. Penatlah batuk...

(-_-)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi cerita lain...

Thank you for stopping by!

back to top